Projectes

RedAspace de Ciudadania Activa

AUTOGESTORS

L’Associació AREMI participa en un Projecte de la Confederación ASPACE denominat “Red de Ciudadanía Activa ASPACE. Un projecte que té com a objectiu millorar la qualitat de vida de les persones adultes amb Paràlisi Cerebral facilitant la seva participació en les decisions que afecten a les seves vides, com a principi fonamental de l’autodeterminació.

​​Més informació

ASPACEcif. Valorando CapacidadesVALORANDO CAPACIDADES (Escala CIF)

La CIF (Classificació Internacional del Funcionament, la Discapacitat i la Salut) és una classificació desenvolupada per la Organització Mundial de la Salut (OMS) que tracta de proporcionar un llenguatge unificat i estandarditzat que serveixi como a punt de referencia para la descripció de la salut y els estats relacionats amb la salut.

La finalitat d’aquest projecte és promoure i facilitar la implantació de la CIF a les entitats ASPACE com una eina comú, de manera que les valoracions que es vagin obtenint de cada persona a través d’aquest nou sistema serveixin com a punt de partida per a dissenyar i planificar els tractaments, teràpies i activitats de manera específica i personalitzada per a cada una d’elles. Més informació

ASPACEnet

#ASPACEnet és un projecte que té com a missió millorar l'autonomia i la qualitat de vida de les persones amb Paràlisi Cerebral mitjançant la tecnologia i,  específicament, les Tecnolgies de Apoyo (TA) i els Sistemes Alternatius i Augmentatius de Comunicació (SAAC).

L'Associació AREMI ha estat participant en els darrers anys amb:

"Lo Sac Digital": Blog creat durant el curs 2015/2016, on els alumnes i usuaris tenien la oportunitat de poder crear i publicar els seus propis articles. (videomemoria)

"No Nos Cortamos": Projecte del curs 2016/2017 on els alumnes i els  usuaris van elaborar un curtmetratge. (videomemoria)