CLUB ESPORTIU AREMI

Club Esportiu AREMI

L’Activitat Física i l’Esport tenen un paper important en el desenvolupament personal de cadascú. La Boccia, l’Slàlom i l’Atletisme són els tres esports que practiquem setmanalment i amb els quals els esportistes experimenten un manteniment i millora de les capacitats físico-motrius i cognitives, les quals tenen vital importància amb les habilitats i destreses de la vida diària. Alguns dels pilars bàsics i principals del Club són la transmissió de valors aportats mitjançant el treball de competències de l’esport.

A més de l’activitat esportiva setmanal, participem com a club en diferents jornades i tornejos a nivell comarcal i també a nivell de tota Catalunya. A més a més, alguns esportistes estan federats amb el Club a la Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals (FECPC), i en la qual entren a competir a la lliga catalana.