Objectius :: Associació AREMI - Paràlisi Cerebral - Lleida

Objectius

Finalitat de l'Associació

La finalitat de l'Associació és l’atenció i el suport a les persones amb necessitats especials, derivades de trastorns en la motricitat, la comunicació, la autonomia i el control de l’entorn, al llarg de totes les etapes de la vida, pel seu desenvolupament personal i social i la millora de la qualitat de vida des d’una perspectiva habilitadora i inclusiva.

Aquestes finalitats és concreten en:

1. Proporcionar ajuts i recolzament en els diferents àmbits d’actuació: educació, ocupació terapèutica, rehabilitació, atenció a la salut, us residencial, ...
  2. Foment i pràctica d’activitats físico-esportives, lúdiques i recreatives.
  3. Potenciar l’autonomia personal, millorar l’accessibilitat, afavorir i promoure la intervenció comunitària i la inserció social i laboral.
  4. Protegir i defensar els drets individuals i socials i vetllar per garantir l’exercici d’aquests drets.
  5. En general qualsevol activitat que pugui millorar la qualitat de vida de les persones amb necessitats especials.

Àmbit d'actuació

Les funcions d’aquesta associació s’exerceixen majoritàriament a Catalunya, i especialment, al territori de les comarques de Lleida.