Slàlom

Està format per 3 esportistes que competeixen amb dos categories diferents, dos d’ells amb cadira de rodes elèctrica i l’altre amb cadira de rodes manual. A més l’equip pren un quart participant el qual forma part del grup prenent un rol d’auxiliar d’entrenador. A més de competir en les diferents jornades competitives que organitza la FECPC ( Federació Esportiva Catalana de Paràlisi Cerebral) dintre del territori Català, les marques obtingudes pels esportistes ens donen accés a la participació al Campionat d’Espanya d’Slàlom.

Aquest esport ofereix amb la seva pràctica una possibilitat idònia de desenvolupar el potencial físic de la persona, així com de millorar l’ús del seu mitjà de desplaçament: la cadira de rodes. En concret l’Slàlom s’encarrega de crear “problemes” de forma artificial; girs, canvis de direcció, rampes, etc., que exigeixen a l’esportista rapidesa, coordinació i tècnica per acabar el recorregut fixat en el menor temps possible i cometen el mínim nombre d’errors.