BAPS

El BAPS de l'Associació AREMI, és un servei de préstec GRATUÏT , finançat pel Departament de Drets Socials, que cedeix diferents productes de suport de manera temporal, a persones en situació de dependència, temporal o permanent, amb l'objectiu de millorar la seva autonomia personal, o bé facilitar la tasca de les persones que en tenen cura.

El BAPS està a disposició de nadons, infants, adolescents, adults i final de vida, englobant així tot el cicle vital de la persona.

Trobareu tota la informació al web del BAPS

En l’àmbit d’actuació de discapacitat o transtorn mental, la nostra entitat es va presentar a la convocatoria emb un projecte adreçat a tota la comunitat: el BAPS Banc de productes de suport. Un servei totalment gratuït que cobreix les necessitats vitals Llegir més
Amb la col.laboració del Col.legi de Veterinaris de Lleida, hem organitzat una Caminada per l'Horta de Lleida en la qual s'ha convidat a la ciutadania a què en particicipéssin, tant si tenien mascota com si no! Hem caminat sis quilòmetres i mig, Llegir més
Dissabte 20 d’abril hem estat col·laborant amb l’Associació Cultural i Recreativa dels Bombers de Lleida, l’ACRBLL, en l’organització d’unes curses molt especials perquè estan pensades per unir els valors d’inclusió i solidaritat a l’esport infantil. Llegir més