BAPS

El BAPS de l'Associació AREMI, és un servei de préstec GRATUÏT , finançat pel Departament de Drets Socials, que cedeix diferents productes de suport de manera temporal, a persones en situació de dependència, temporal o permanent, amb l'objectiu de millorar la seva autonomia personal, o bé facilitar la tasca de les persones que en tenen cura.

El BAPS està a disposició de nadons, infants, adolescents, adults i final de vida, englobant així tot el cicle vital de la persona.

Trobareu tota la informació al web del BAPS

Hem començat l’any amb molt bon peu. Amb tots els bons propòsits de cara a l’any que comença, hi afegim tres notícies d’especial importància per al nostre sector. D’una banda s’avança amb la Llei del Tercer Sector, Llegir més
Gràcies a la FUNDACIÓ INOCENTE, INOCENTE i a la seva convocatòria de 2023 d’Ajuda a Projectes Assistencials, hem pogut incrementar els dispositius i materials tecnològics específics que permeten la participació activa de l’alumnat i milloren les seves capLlegir més
Us parlem del Programa de Respir Familiar que ofereix l'Associació AREMI a les famílies de les persones usuàries dels serveis de l'entitatLlegir més