Organització de la Fundació AREMI

La Fundació es regeix per un patronat els membres del qual a la vegada se sotmeten als estatuts que regulen tots els aspectes del funcionament de l’entitat. Els membres del patronat es reuneixen dos cops a l’any en sessió ordinària. Extraordinàriament es poden convocar sessions si hi ha una motivació puntual que ho requereixi.

El Patronat es composa de set membres. Quatre són proposats per l’Associació i els altres tres són institucionals. Així es compta amb el President de la Diputació, el del Consell Comarcal i l’Alcalde de l’Ajuntament de Lleida.

Actualment el Patronat de la Fundació Privada AREMI és el següent:

• Mercè Batlle. Presidenta
  • Santiago Atienza. Vice President
  • Dolors Capdevila. Secretària
  • Sergio Rodríguez Clariana. Vocal
  • Alcalde de la ciutat. Vocal
  • President de la Diputació. Vocal
  • President del Consell Comarcal del Segrià. Vocal

La Fundació Privada AREMI seguint els protocols i les garanties establertes, rendeix comptes anualment al Protectorat de Fundacions del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.

La Fundació és membre de la Federació ECOM.