Organització de la Fundació AREMI

La Fundació es regeix per un patronat els membres del qual a la vegada se sotmeten als estatuts que regulen tots els aspectes del funcionament de l’entitat. Els membres del patronat es reuneixen dos cops a l’any en sessió ordinària. Extraordinàriament es poden convocar sessions si hi ha una motivació puntual que ho requereixi.

El Patronat es composa de set membres. Quatre són proposats per l’Associació i els altres tres són institucionals; és a dir, el càrrec que ocupen comporta la vocalia al patronat. Així es compta amb el President de la Diputació, el del Consell Comarcal i l’Alcalde de l’Ajuntament de Lleida.

Actualment el Patronat de la Fundació AREMI és el següent:

• Mercè Batlle. Presidenta de l’Associació AREMI i a la vegada de la Fundació tal i com ho estableixen el estatuts.
  • Antoni Siurana. Vice president
  • Josep Maria Bernaus. Secretari
  • Dolors Capdevila. Vocal
  • Àngel Ros, com a alcalde de la ciutat. Vocal
  • Joan Reñe, com a president de la Diputació. Vocal
  • M. José Invernón Mòdol.  Com a presidenta del Consell Comarcal del Segrià.

La Fundació AREMI seguint els protocols i les garanties establertes, rendeix comptes anualment mitjançant el Protectorat de Fundacions de la Generalitat de Catalunya.

La Fundació AREMI és membre d’ECOM.