Les persones usuàries dels diferents serveis de l'Associació AREMI, continuen gaudint de les sessions de Fisioteràpia, gràcies a la Diputació de Lleida
Gràcies al suport de la Diputació les persones usuàries de la Residència AREMI compten amb un reforç de l’atenció sanitària que afavoreix la millora assistencial de les persones usuàries assegurant el seu benestar i la seva qualitat de vida
les persones usuàries dels serveis de l'Associació AREMI han seguit gaudint de les sessions de fisioteràpia fruit d'un conveni signat per l'Associació i la Diputació de Lleida.
AREMI, els Voluntaris i Voluntàries de La Caixa i el Col.legi de Veterinaris de Lleida organitzem una caminada familiar, inclusiva, saludable i accessible que pots gaudir sense haver de deixar la teva mascota a casa!
Llegir més
AREMI ha commemorat el seu 50è aniversari amb un acte institucional molt especial celebrat el dilluns 27 d’abril de 2026 a Lleida, coincidint exactament amb la data en què, fa cinquanta anys, es van signar els estatuts de constitució de l’entitat.Llegir més
El passat diumenge 12 d’abril, la ciutat de Lleida va tornar a viure una jornada molt especial amb la celebració de la Cursa Bombers Lleida amb AREMI 2026, una cita que, per segon any consecutiu, ha unit esport i compromís social en un ambient únic.
Llegir més
El passat dia 9 d’abril, Lleida va acollir un acte molt especial i carregat de simbolisme per a la nostra Associació que aquest 2026 commemora el 50è aniversari de la seva constitució.
En l’incomparable marc de la Seu Vella i coincidint amb la Llegir més