Seguim fent sessions de fisioteràpia gràcies al suport de la Diputació de Lleida

Un any més, concretament l'any 2018 les persones usuàries dels serveis de l'Associació AREMI han seguit gaudint de les sessions de fisioteràpia fruit d'un conveni signat per l'Associació i la Diputació de Lleida.

Aquest conveni ha permès comptar amb unes hores de fisioterapeuta per a les persones usuàries d'AREMI. Amb aquestes hores s'han pogut programar sessions individuals, setmanalment, d'atenció de fisioteràpia per tal de corregir i evitar alteracions del to muscular, del moviment i la postura, sempre perseguint un objectiu que defineix l'Associació: que les persones amb discapacitat severa gaudeixin de la màxima qualitat de vida.

La fisioteràpia és una alternativa terapèutica i no farmacològica. És un conjunt de mètodes, actuacions i tècniques adreçades a mantenir el control i el confort postural, evitant l'augment de deformitats, processos degeneratius, úlceres i altres patologies comuns en persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars.

Gràcies a la Diputació de Lleida, persones amb discapacitat severa poden rebre directament aquest suport tan indispensable pel seu benestar.

el 08-01-2019