FUNDACIÓ

La Fundació Privada AREMI és una entitat sense ànim de lucre que es va constituir el 10 de gener de 1995. Està inscrita en el Registre de Fundacions Privades de la Generalitat de Catalunya amb el número 871.

La Fundació es crea en resposta a una demanda de les mateixes famílies de les persones a qui atén l’Associació donant recolzament als serveis, programes i activitats que li proposi l'Associació AREMI. És en aquell moment que AREMI, com a resposta a la incertesa davant el futur dels seus fills, decideix crear aquesta altra entitat Jurídica. La Fundació Privada AREMI és la resposta al demà de les persones a qui acull l’entitat. La tranquil·litat per als pares i familiars, la garantia de que les persones a qui atén AREMI, sempre rebran el suport a les seves necessitats que al llarg de les etapes de la vida vagin precisant.

La Fundació Privada AREMI es regeix per un patronat que està compost tant per persones vinculades molt directament a l’entitat, com per representants de les principals institucions del nostre territori.

Estatuts Fundació Privada Aremi

Carta de Serveis