Qui som. L'equip del Centre d'Educació AREMI

El conjunt de professionals del Centre d'Educació està composat per mestres amb l’especialitat de pedagogia terapèutica o mestres en educació especial, educadors/es, fisioterapeutes, logopeda, treballadora social, infermera, metgessa de família, i metgessa rehabilitadora.

Els i les professionals del Centre Educatiu AREMI som un equip que treballem de forma interdisciplinar, des d’una perspectiva habilitadora. Proporcionem suports diferenciats i ajuts individualitzats que possibiliten a l’alumnat amb NESE (Necessitats Específiques de Suport Educatiu) la seva participació física i social.

El centre disposa d’altres professionals d’administració i dels serveis escolars: monitores de menjador, esbarjo i transport.