Qui som. L'equip del Centre d'Educació AREMI

El conjunt de professionals del Centre d'Educació està composat per mestres amb l’especialitat de pedagogia terapèutica o mestres en educació especial, educadors/es, fisioterapeutes, logopeda, treballadora social, infermera, metgessa de família, i metgessa rehabilitadora.

Els i les professionals del Centre Educatiu AREMI som un equip que treballem de forma interdisciplinar, des d’una perspectiva habilitadora. Proporcionem suports diferenciats i ajuts individualitzats que possibiliten a l’alumnat amb NESE (Necessitats Específiques de Suport Educatiu) la seva participació física i social.

El centre disposa d’altres professionals d’administració i dels serveis escolars: monitores de menjador, esbarjo i transport.

Poques persones com ella han vist créixer la nostra Associació i han estat part d’aquest creixement imparable cap a la millora de la qualitat de vida i el respecte dels drets del col·lectiu que representem: Les persones amb Paràlisi Cerebral i Llegir més
Estem gaudint d'un principi d'any molt polífic en esdeveniments que diverses persones i entitats del territori organitzen a benefici d'AREMI. Ens agrada molt i ens il.lusiona que es promoguin accions en les quals, d'una banda ens permetin visibilitzar Llegir més
Hem començat l’any amb molt bon peu. Amb tots els bons propòsits de cara a l’any que comença, hi afegim tres notícies d’especial importància per al nostre sector. D’una banda s’avança amb la Llei del Tercer Sector, Llegir més
Gràcies a la FUNDACIÓ INOCENTE, INOCENTE i a la seva convocatòria de 2023 d’Ajuda a Projectes Assistencials, hem pogut incrementar els dispositius i materials tecnològics específics que permeten la participació activa de l’alumnat i milloren les seves capLlegir més