Qué estás buscant?

Organització de l' Associació AREMI

 

Règim jurídic

En data 27 d' abril de 1976 es va constituir a Lleida, amb el nom “ ASSOCIACIÓ DE REHABILITACIÓ DEL MINUSVÀLID (AREMI) ”, una associació privada sense ànim de lucre, inscrita al Registre d'Associacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 200 de la Secció Primera del Registre de Lleida. Declarada d'Utilitat Pública pel Consell de Ministres el 2 d'octubre de 1981.

 

L'Associació de Rehabilitació del Minusvàlid (AREMI), a partir d' ara i a tots els efectes Associació AREMI, regula les seves activitats d'acord amb el que estableix la Llei 4/2008, de 24 d' abril, del llibre tercer del Codi Civil de Catalunya, relatiu a les persones jurídiques; la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació; pels presents estatuts i la normativa de règim interior que la desenvolupi.

L' Associació AREMI té personalitat jurídica pròpia independent de la dels seus associats/des i, en conseqüència, gaudirà de plena capacitat per ésser subjecte de drets i deures.

 

Descarregar Estatuts de l'Associació AREMI

 

Règim de govern

L'Associació està regida per l'Assemblea General i la Junta Directiva.

 

Assemblea General

Està integrada pel conjunt de tots els socis de l'Associació. És l'òrgan suprem i sobirà de govern i l'expressió de la voluntat dels seus membres.

 

Junta Directiva

És el representant legal de l'Associació. La regeix, l'administra i la representa de la manera més àmplia que reconeix la Llei. Així mateix, ha de complir i fer complir els Estatuts i les decisions preses per l'Assemblea General, d'acord amb les normes, instruccions i directrius que estableixi. Està formada per:

  • Ma. Mercè Batlle Amorós, presidenta
  • Elisenda Ros Farré, vicepresidenta
  • Anna Mª Solsona Vidal, secretària
  • Joan Balasch Solanes, tresorer
  • Raquel Mitjana Penella, vocal (1)
  • Josep Subirà Sala, vocal (2)
  • Francesc Purroy Sala, vocal (3)
  • Neus Bernaus Bellet, vocal (4)
  • Vladimir Mallada, vocal (5)
  • Rosa Adell Montanera, vocal (6)
  • Juan Carlos Pascual Sales, vocal (7)
  • Eligio Suevos Otero, vocal (8)
  • Antonio Florensa Mor, vocal (9)

 

comparteix...
Últimes notícies
Una flama que aquest cap de setmana ha encès la ciutat de Lleida d’esport, solidaritat i inclusió. Hem viscut una jornada extraordinària en què l’èxit desbordant de participació ha superat les millors expectatives. Llegir més
Després de gairebé sis anys d’absència, la Cursa dels Bombers de Lleida torna amb la Fundació Privada Aremi, esdevenint la Cursa Bombers Lleida amb Aremi. Llegir més
És una convocatòria molt especial. El seu propòsit és contribuir a fer un món més just i sostenible a través de l’assessorament i l’acompanyament professional per a la millora de les entitats. Una tasca que fan, de manera voluntària i sense cap Llegir més

El nostre Facebook

Visita el nostre Youtube