Serveis

Actualment i per donar resposta a les finalitats associatives, AREMI disposa dels diferents serveis i ofereix activitats generals i de caire associatiu:

Centre d'Educació: Una escola d'educació especial per a nens, nenes i adolescents des dels 3 als 21 anys.

Centre Ocupacional: Un servei que proporciona atenció diürna a les persones que per les seves característiques necessiten un lloc on poder ocupar-se de forma prelaboral.

Residència: Servei residencial complert substitutori de la llar que dóna resposta a les diferents necessitats de les persones amb pluridiscapacitat que requereixen suport extens o generalitzat.

SIRIUS - AREMI: Centre per a l'Autonomia Personal.

BAPSBanc de Recursos i Productes de Suport

Serveis Generals: Mèdic-rehabilitador, orientació i assessorament social, administració, suport i RESPIR familiar, esplai i lleure

Transport Adaptat

Teràpies Complementàries

A l'entitat més de 100 professionals treballem en els diferents serveis dels que disposa l’Associació AREMI, per tal d'atendre a persones amb Paràlisi Cerebral i/o altres pluridiscapacitats físiques motòriques i oferir  una atenció especialitzada i personalitzada a les característiques individuals de cada persona usuària.

Les famílies tenen a la seva disposició el servei d’orientació i assessorament de la pròpia Associació, a través de la treballadora social.