Projectes de la Fundació AREMI

Seguint els preceptes que estan recollits als nostres estatuts actualment estem desenvolupant els següents projectes:

RECERCA DE RECURSOS I SENSIBILITZACIÓ

Per tirar endavant la nostra activitat ens nodrim de recursos públics i privats. Ens presentem a totes les convocatòries obertes, tant d'entitats públiques com privades. En el mateix sentit a la Fundació AREMI treballem per buscar suports econòmics, donacions i patrocinis, de particulars i empreses. Sempre des de la informació i la sensibilització sobre la manera de ser i les necessitats de les persones amb Paràlisi Cerebral i Discapacitats Similars.

APARTAMENTS TURÍSTICS AL PIRINEU

Estem treballant en un projecte que suposa un autèntic repte: A partir d’una casa situada en un poblet pintoresc de la Vall Fosca, una donació d'una particular compromesa i solidària amb el nostre objectiu, estem fent les reformes i modificacions per destinar-la a apartaments turístics absolutament adaptats. Uns espais que es posaran a disposició de les famílies oferint-los-hi la possibilitat de gaudir de vacances al Pirineu, amb la tranquil·litat de tenir tot l’espai condicionat perquè l’experiència sigui absolutament satisfactòria per a tots els membres de la família.

COL.LABORACIONS AMB ALTRES ENTITATS

Millor explicar-ho amb un exemple: Fem una activitat inter generacional amb el Casal d’Avis de Balàfia de la Fundació La Caixa, es realitzen anualment tres o quatre trobades i fem activitats conjuntes coincidint amb festes i diades tradicionals; la castanyada o la diada de Sant Jordi, són dues mostres d’aquesta manera lúdica de compartir espai amb les persones grans i les famílies del barri, en aquest cas de Balàfia que és on es troba la Residència AREMI.

Estem oberts a estudiar totes les propostes que ens arribin perquè ens encanta compartir, experimentar i normalitzar les nostres vides.

ESDEVENIMENTS AMB I PER LA CIUTADANIA

Esdeveniments que tenen la doble finalitat de recaptar fons visibilitzant el col.lectiu de les pesrones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars. Es fa un esforç perquè els destinataris de les accions que es promouen siguin força heterogenis per transmetre els nostres valors i la nostra tasca a sectors molt diversos. Anualment s'organitza:

- Torneig de Tennis AREMI al Club Tennis Lleida. Torneig intergeneracional de dobles. Anual.
- Calendari Solidari AREMI. Cada any s'escull una temàtica que sigui el fil conductor de les fotos que protagonitzen persones del nostre col.lectiu amb la temàtica escollida. Anual
- Curses Infantils de Bombers a benefici d'AREMI. segon any que s'organitza un esdeveniment infantil. inclusiu i divertit on es fomenta l'esport, no cometitui associant-hi uns valors transversals que en fan una cursa única. 20 d'abril de 2024
- Caminada amb Mascotes de Lleida. Natura, esport, salut, accessibilitat... sense deixar la mascota a casa. Un passeig per l'Horta de Lleida que tindrà lloc el 5 de maig (més informació properament)

RESPIR FAMILIAR

A càrrec del 0,7% de l'IRPF del departament de Drets Socials, podem oferir a les famílies i a les persones usuàries dels nostres serveis, un espai de descans i de desconnexió. Una experiència on cadascú gaudeix d'un espai propi, la persona cuidadora principal es beneficia d'unes estones on aquesta responsabilitat es delega als professionals que contractem a la Fundació. El noi o noia usuària també fa activitats amb una altra persona canviant rutines i vivint experiències diferents.