Projectes de la Fundació AREMI

Seguint els preceptes que estan recollits als nostres estatuts actualment estem desenvolupant els següents projectes:

RECERCA DE RECURSOS I SENSIBILITZACIÓ
Per tirar endavant la nostra activitat ens nodrim de recursos públics i privats. Ens presentem a totes les convocatòries obertes, tant d'entitats públiques com privades. En el mateix sentit a la Fundació AREMI treballem per buscar suports econòmics, donacions i patrocinis, de particulars i empreses. Sempre des de la informació i la sensibilització sobre la manera de ser i les necessitats de les persones amb Paràlisi Cerebral i Discapacitats Similars.

APARTAMENTS TURÍSTICS AL PIRINEU
Estem treballant en un projecte que suposa un autèntic repte: A partir d’una casa situada en un poblet pintoresc de la Vall Fosca, una donació d'una particular compromesa i solidària amb el nostre objectiu, estem fent les reformes i modificacions per destinar-la a apartaments turístics absolutament adaptats. Uns espais que es posaran a disposició de les famílies oferint-los-hi la possibilitat de gaudir de vacances al Pirineu, amb la tranquil·litat de tenir tot l’espai condicionat perquè l’experiència sigui absolutament satisfactòria per a tots els membres de la família.

COL.LABORACIONS AMB ALTRES ENTITATS
Millor explicar-ho amb un exemple: Fem una activitat inter generacional amb el Casal d’Avis de Balàfia de la Fundació La Caixa, es realitzen anualment tres o quatre trobades i fem activitats conjuntes coincidint amb festes i diades tradicionals; la castanyada o la diada de Sant Jordi, són dues mostres d’aquesta manera lúdica de compartir espai amb les persones grans i les famílies del barri, en aquest cas de Balàfia que és on es troba la Residència AREMI.
Estem oberts a estudiar totes les propostes que ens arribin perquè ens encanta compartir, experimentar i normalitzar les nostres vides.

RESPIR FAMILIAR
A càrrec del 0,7% de l'IRPF podem oferir a les famílies i a les persones usuàries dels nostres serveis, un espai de descans i de desconnexió. Una experiència on cadascú gaudeix d'un espai propi, la persona cuidadora principal es beneficia d'unes estones on aquesta responsabilitat es delega als professionals que contractem a la Fundació. El noi o noia usuària també fa activitats amb una altra persona canviant rutines i vivint experiències diferents.

CURSA DE LA PARÀLISI CEREBRAL BALÀFIA-AREMI (enllaç)
Una cita anual que resumeix com cap altra acció la voluntat de la Fundació AREMI. Una ocasió en què l'esport, la solidaritat, la normalització, la visibilitat, i també, la captació de fons ens uneixen al barri de Lleida que acull aquest esdeveniment.