Projectes de la Fundació AREMI :: Associació AREMI - Paràlisi Cerebral - Lleida

Projectes de la Fundació AREMI

El projectes de la Fundació AREMI van encaminats a aconseguir dos fites: d’una banda l’obtenció de recursos, de l’altra la sensibilització social, per aquest segon objectiu s’utilitzen diferents maneres com ho és la col·laboració amb altres entitats.

Un exemple d’aquesta col·laboració i com a mostra d’activitat inter generacional amb el Casal d’Avis de Balàfia de la Fundació La Caixa, es realitzen anualment tres o quatre trobades i es fan activitats conjuntes que es fan coincidir amb festes i diades tradicionals; celebrar la castanyada o la diada de Sant Jordi, són dues mostres d’aquesta manera lúdica de compartir espai amb les persones grans i les famílies del barri, en aquest cas de Balàfia que es on es troba la Residència AREMI.

Per a l’objectiu de captació de recursos, la Fundació AREMI està fent un gran esforç per obtenir finançament per a acabar un projecte que suposa un autèntic repte: A partir d’una casa situada en un poblet pintoresc de la Vall Fosca, donada a la Fundació per la seva propietària, una persona compromesa i solidària amb les persones amb paràlisi cerebral, amb molt esforç i molta il·lusió s’està adaptant per a destinar-la a apartaments turístics absolutament adaptats. Uns espais que es posaràn a disposició de les famílies que en vulguin gaudir a un preu simbòlic. La Fundació vol oferir la possibilitat de gaudir d’uns dies de vacances al Pirineu, amb la tranquil·litat de tenir tot l’espai condicionat per a que l’experiència sigui absolutament satisfactòria per tots els membres de la família.