Espais del CO

El Centre Ocupacional és un edifici de planta baixa situat al costat de l'Escola. Està connectat al Centre d'Educació perquè n'és una ampliació. Unes instal·lacions al barri de la Mariola de Lleida que acullen les oficines de l'Associació Aremi, el Centre d'Educació i el Centre ocupacional. L'ampliació i per tant el Centre Ocupacional es va inaugurar l'any 1993. L'edifici consta d'espais amplis i lluminosos distribuïts de la següent manera:

1 Sala d'hidroteràpia

1 Menjador

2 Vestidors

1 Sala de reunions

4 Sales d'activitat (amb els seus lavabos)

2 Espais de fisioteràpia (amb lavabo dins)

1 Despatx de infermeria

1  Despatx de direcció

Hem començat l’any amb molt bon peu. Amb tots els bons propòsits de cara a l’any que comença, hi afegim tres notícies d’especial importància per al nostre sector. D’una banda s’avança amb la Llei del Tercer Sector, Llegir més
Gràcies a la FUNDACIÓ INOCENTE, INOCENTE i a la seva convocatòria de 2023 d’Ajuda a Projectes Assistencials, hem pogut incrementar els dispositius i materials tecnològics específics que permeten la participació activa de l’alumnat i milloren les seves capLlegir més
Us parlem del Programa de Respir Familiar que ofereix l'Associació AREMI a les famílies de les persones usuàries dels serveis de l'entitatLlegir més
Gràcies a la Fundación ONCE i la seva convocatòria del Pla de Prioritats 2022, hem pogut seguir renovant una part de l’equipament necessari per a l’estimulació sensorial i el desenvolupament i expressió motriu tant dels alumnes de l’escola com Llegir més