Espais del CO

El Centre Ocupacional és un edifici de planta baixa situat al costat de l'Escola. Està connectat al Centre d'Educació perquè n'és una ampliació. Unes instal·lacions al barri de la Mariola de Lleida que acullen les oficines de l'Associació Aremi, el Centre d'Educació i el Centre ocupacional. L'ampliació i per tant el Centre Ocupacional es va inaugurar l'any 1993. L'edifici consta d'espais amplis i lluminosos distribuïts de la següent manera:

1 Sala d'hidroteràpia

1 Menjador

2 Vestidors

1 Sala de reunions

4 Sales d'activitat (amb els seus lavabos)

2 Espais de fisioteràpia (amb lavabo dins)

1 Despatx de infermeria

1  Despatx de direcció

Amb l’estiu els nens, nenes i adolescents de la nostra escola ja han començat les merescudes vacances. Toca descansar, malgrat el nostre alumnat seguirà fent unes tasques que els i les professionals del nostre centre d’educació els hauran recomanat fer Llegir més
En l’àmbit d’actuació de discapacitat o transtorn mental, la nostra entitat es va presentar a la convocatoria emb un projecte adreçat a tota la comunitat: el BAPS Banc de productes de suport. Un servei totalment gratuït que cobreix les necessitats vitals Llegir més
Amb la col.laboració del Col.legi de Veterinaris de Lleida, hem organitzat una Caminada per l'Horta de Lleida en la qual s'ha convidat a la ciutadania a què en particicipéssin, tant si tenien mascota com si no! Hem caminat sis quilòmetres i mig, Llegir més
Dissabte 20 d’abril hem estat col·laborant amb l’Associació Cultural i Recreativa dels Bombers de Lleida, l’ACRBLL, en l’organització d’unes curses molt especials perquè estan pensades per unir els valors d’inclusió i solidaritat a l’esport infantil. Llegir més