Projectes Actuals del CE

Projectes i Activitats d'Escola AREMI

• Projecte TACCultura Digital de Centre. Participem en projectes de tecnologia educativa, i l'ús de productes de suport per garantir l'accés a l'aprenentatge, la comunicació, el control de l'entorn i l'oci. Actualment participem en un projecte #ASPACEnet amb la col·laboració de B&J Adaptaciones.

• Comunicació - recursos, estratègies i/o sistemes per a la comunicació-. Actualment participem al Projecte Talento “Grupo de Comunicación Augmentativa” coordinat per Confederación ASPACE i la FEPCCAT. En aquest treballem, entre d'altres, la selecció i ensenyament de vocabulari per a alumnat usuari de CA.

• Projecte triennal “Pati accessible, natural i sensorial” - emmarcat al programa Agenda Escolar 21 de l'Ajuntament de Lleida. Amb aquest projecte mantenim i elaborem racons sensorials per afavorir un pati natural, viu, actiu, co-educatiu i inclusiu.

• Projecte de lectura - Proposta oberta a tot l'alumnat de la nostra escola, on treballem el desenvolupament de les competències bàsiques del currículum, concretament les que es refereixen a l'àmbit lingüístic, dins les dimensions comunicatives; tant pel que fa a la vessant comprensiva com a l'expressiva.

• Projecte Talento “Grupo Tratamientos y terapias” - coordinat per Confederación ASPACE i la FEPCCAT. Compartim coneixements i experiències a l'àrea de la salut entre professionals de les entitats ASPACE.

• Projecte #ASPACEnet – AspaceR3D. Grup de treball d'impressió en tecnologia 3D, coordinat per Confederación ASPACE. Incorpora l'eina de la impressió en 3D per implementar el disseny i la impressió de productes low-cost.

• Projecte de futur - Treballem per a la transformació del CEE en Centre de suports i recursos a l'escola ordinària (CEEPSIR).

Enllaç al bloc de l'ESCOLA