Centre d'Educació

Al centre d’Educació AREMI, concertat amb la Generalitat de Catalunya, duem a terme una educació per a la diversitat d’acord a les orientacions i els criteris d’actuació del Departament d’Educació, en base al Decret 150/2017 de 17 d'octubre, sobre l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu.

Oferim una educació global i funcional a alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu,  derivades de trastorns en la motricitat, la comunicació i l’autonomia, entre els 3 i els 21 anys; infants, adolescents i joves amb Paràlisi Cerebral i Pluridiscapacitat. Som un Centre de referència per a la comunitat educativa, quant a l’atenció de les necessitats educatives específiques referents a la  motricitat, l’autonomia i la comunicació.

Al CE proporcionem ajuts i suports diferenciats que permeten a l’alumnat l’aprenentatge significatiu, la participació social i experimentar una bona qualitat de vida.

Els i les alumnes estan agrupats en diferents aules, a partir de l’aplicació del criteri d’edat cronològica -que compren dels tres fins al vint-i-un anys-, i tos i cada un d’ells/elles tenen un currículum personalitzat.  Actualment hi ha sis grups d’alumnes distribuïts en 3 aules. Al Centre atenem alumnes a temps total i en escolarització compartida.

El mestre-tutor/a, l’educador/a, la logopeda, la fisioterapeuta, la infermera i la treballadora social, configurem l’equip de referència de cada alumne i alumna.

ADREÇA

Carrer Mestre Tonet, s/n

25003 Lleida

Tel. 973 26 46 44 / 683 337 138