Centre Ocupacional

El Centre Ocupacional és un servei que dóna atenció diürna, de 09 a 17h, a les persones amb Paràlisi Cerebral i pluridiscapacitat que per les seves característiques necessiten un lloc on poder ocupar-se de forma prelaboral, aprenent hàbits d'autonomia, funcionalitat, salut i cura personal. A més a més, l'espai compartit amb el grup de companys fa que les relacions interpersonals siguin molt importants per incrementar la seva integració i socialització en l'entorn.

El Servei Ocupacional atén també un grup de persones amb Dany Cerebral Adquirit, que viuen a la Residència AREMI però fan les activitats de dia al centre.

L'horari és de dilluns a divendres de 09:00-14:00 i de 15:00-17:00.

El Centre Ocupacional disposa de 48 places.