La Diputació de Lleida amb la Fundació Privada AREMI

Un any més hem d’agrair el suport específic de la DIPUTACIÓ DE LLEIDA en la Cursa més inclusiva de tot el territori de Ponent. La Diputació de Lleida aposta per les persones i una evidència d’aquesta política que la caracteritza, ha estat que la Fundació Privada  AREMI ha rebut un suport extra per a l’organització de la Cursa.

Aquesta ajuda s’ha destinat a dotar la Cursa de la Paràlisi Cerebral Balàfia-Aremi de més al·licients per als runners i per emfatitzar en elements de comunicació per posicionar la Cursa de la Paràlisi Cerebral Balàfia-AREMI com a un espai que sobrepassa el fet esportiu, per convertir-se en un espai d’inclusió i de solidaritat a través de l’esport.

el 25-06-2019