Noves persones a la Residència

Els donem la benvinguda. Esperem que hi trobin el caliu, les atencions, l’estima i el benestar que totes les persones que conformem la gran família AREMI esperem que hi trobin.

Volem que se sentin la Residencia AREMI com la seva nova Llar. Ens esforcem per a què hi trobin la qualitat d’un servei que en el seu dia es va pensar des del cor però que des de que es va posar en marxa s’ha dut a terme amb el màxim rigor i professionalitat que les persones que hi viuran requereixen.

Tenir l’equipament necessari per a poder oferir una atenció de la màxima qualitat ha estat possible gràcies a l’aportació de material genèric que ha permès equipar les noves places de la residència amb el material per a la llar necessari: tovalloles, llençols, protectors de llit, i tot el tèxtil que ha convingut per a tenir-ho tot a punt.

Moltes gràcies a un organisme com la Diputació de Lleida que està a prop de les persones i en aquest cas amb una sensibilitat especial envers el nostre col·lectiu.

el 05-07-2019