Sessions de Fisioteràpia gràcies al suport de la Diputació de Lleida

A l'Associació AREMI hem pogut comptar amb sessions de fisioteràpia per als nois i noies amb paràlisi cerebral i discapacitats similars, gràcies a l’aportació econòmica de la DIPUTACIÓ DE LLEIDA. Amb el conveni signat entre ambdues entitats, els usuaris de l’Associació AREMI han pogut realitzar sessions individuals, setmanalment, d’atenció de fisioteràpia per tal de corregir i evitar alteracions del to muscular, del moviment i la postura, sempre perseguint un objectiu que defineix l’associació: que les persones amb discapacitat severa gaudeixin de la màxima qualitat de vida.

La fisioteràpia és una alternativa terapèutica i no farmacològica. És un conjunt de mètodes, actuacions i tècniques adreçades a mantenir el control i el confort postural, evitant l’augment de deformitats, processos degeneratius, úlceres i altres patologies comuns en persones amb paràlisi cerebral.

Gràcies a la Diputació de Lleida, persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars de les comarques de ponent, poden rebre directament aquest suport tant indispensable pel seu benestar.

el 28-03-2018