Noves persones residents

Les quatre persones que van ingressar a la nostra Residència AREMI abans de l’estiu es troben completament integrades en el dia a dia de l’espai on reben l’atenció especialitzada que caracteritza la tasca de la nostra Entitat.

La nostra satisfacció en constatar que som una resposta adequada a les seves necessitats i què tant elles mateixes com les seves famílies valoren molt positivament la qualitat del servei no pot ser més encoratjador per a nosaltres.

Una tasca però que seria impossible sense els suports de les diferents administracions, en aquest cas volem agrair particularment a la DIPUTACIÓ DE LLEIDA el seu suport que es va materialitzar amb material genèric divers per equipar el menjador i la bugaderia per poder assumir més volum de feina i garantir la màxima qualitat en l’atenció a tot el col·lectiu de persones amb Paràlisi Cerebral i altres discapacitats que resideixen habitualment a la Residència AREMI.

Gràcies a la sensibilitat de la Diputació i la seva aposta per la qualitat de vida de les persones que viuen al territori podem ser un referent en l’atenció de les persones amb pluridiscapacitat a les comarques de Ponent.

el 18-09-2019