La Diputació de Lleida aposta pel servei d’infermeria de la Residència AREMI

A la Residència AREMI hi viuen un total de 34 persones amb Paràlisi Cerebral o discapacitats similars,pluridiscapacitat a la qual sovint s’hi afegeixen patologies associades, fent que presentin diversos problemes de salut que requereixen d’una atenció sanitària constant i adequada a les seves necessitats.

La Diputació de Lleida conscient i gran coneixedora dels problemes del col·lectiu de persones amb i per a les  que treballem, ha apostat perquè  aquesta atenció sigui real i efectiva. Amb el programa de salut de la residència comptem amb una infermera de suport. Aquest servei d’Infermeria afavoreix i garanteix el benestar de les persones amb grans necessitats d’atenció.

Agraïm en nom de totes elles la sensibilitat i la solidaritat de la Diputació de Lleida envers el nostre col·lectiu.

el 05-02-2019