Documentació

L'exercici de l'autonomia dels centres, en el marc dels principis rectors del sistema i orientada a l'èxit i l’excel·lència educatives, requereix d'instruments operatius que permetin l'organització i la gestió del centre a fi d’assolir els objectius definits en el projecte educatiu i retre comptes davant la comunitat i l'administració educatives. La legislació vigent preveu que tots els centres elaborin els seus documents de gestió, com a eines eficaces que els han de permetre un exercici responsable de l'autonomia reconeguda.

Els centres han de publicar els documents de gestió que es detallen a continuació, de manera accessible, al web del centre i a la resta de sistemes d'informació interns:

• El projecte educatiu del centre (PEC), que inclou el projecte lingüístic (PL);
  • Les normes d'organització i funcionament del centre (NOFC).
  • El Projecte de Convivència (en procés d'elaboració).
  • Cultura Digital de Centre (Pla TAC).

La resta dels documents han d'estar disponibles per a la comunitat educativa, però no són de caràcter públic, perquè poden contenir dades sensibles.

Enllaç al bloc de l'ESCOLA