ESCOLA

Centre Educatiu AREMI

Escola AREMI

El Centre d’Educació AREMI és un centre privat concertat amb la Generalitat de Catalunya, que atén a l’alumnat entre els 3 i els 21 anys, amb necessitats educatives derivades de transtorns en la motricitat, la comunicació i l’autonomia. Ofereix una educació global i funcional, proporcionant ajuts i suports que possiblita a l’alumnat l’aprenentatge significatiu, la seva participació social i una bona qualitat de vida.

Directora: Alejandra Pociello (apociell@xtec.cat
Treballadora Social: Anna Rosell (annarosell@associacioaremi.org)
Telf. 973 26 46 44

La Panera impulsa la construcció d’un carrussel adaptat per AREMI sota la direcció artística de l’arquitecta Izaskun Chinchilla, en el marc de la convocatòria Art for Change 2017 de l’Obra Social «la caixa»Llegir més