Objectius de la Residència

Els objectius de la Residència AREMI són:

Facilitar un entorn substitutiu de la llar, adequat i adaptat a les necessitats de cada resident.Ajudar-los a identificar i aconseguir els seus objectius de desenvolupament i creixement personalRealitzar una planificació individual per afavorir el manteniment i la recuperació del màxim grau d’autonomia personal i social Proporcionar una bona qualitat de vida i una atenció global

• Facilitar un entorn substitutiu de la llar, adequat i adaptat a les necessitats de cada resident

• Ajudar-los a identificar i aconseguir els seus objectius de desenvolupament i creixement personal

• Realitzar una planificació individual per afavorir el manteniment i la recuperació del màxim grau d’autonomia personal i social

• Proporcionar una bona qualitat de vida i una atenció global