Organització del Centre d'Educació

Escola AREMI

Alumnat Centre Educatiu AREMI

L'alumnat està distribuit en diferents aules, a partir de l'aplicació del criteri d'edat.

L'alumnat és atès a temps complert o en la modalitat d'escolartizació compartida.

Actualment hi ha sis grups d’alumnes distribuïts en 4 aules.

Professionals Centre Educatiu AREMI

Escola AREMI Escola AREMI Escola AREMI Escola AREMI

La intervenció educativa, basada en la diversitat, s’adequa a les necessitats educatives de cada alumne i al seu nivell de desenvolupament.

Cada alumne/a disposa d'un currículum personalitzat i té un mestre-tutor que conjuntament amb la resta de professionals que l'atenen (educador, logopeda, fisioterapeuta, infermera i treballadora social) configuren l'equip de treball de referència.

L’equip és reuneix regularment per a fer el seguiment dels aprenentatges, del desenvolupament global de l’alumne/a i la corresponent  avaluació.

El Claustre de professionals és un equip que treballa de forma intrerdisciplinar des d’una prespectiva habilitadora, proporcionant a l’alumne els recursos que precisa i habilitant-li l’entorn per dur a terme els aprenentatges. La formació continua que duen a terme afavoreix el desenvolupament dels projectes de Centre.

Les Normes d'Organització i Funcionament del Centre d'Educació van ser aprovades pel Consell Escolar el 19 de novembre del 2014 i revisades en Claustre Extraordinari el 27 de juny de 2018 (pdf)

Claustre de Professionals

Mestres - Tutors Correu Electrònic