Transparència

En aquesta part del web hi ha informació corresponent tant a l'Associació AREMI com a la Fundació Privada AREMI i està convenientment especificat el que pertany a una o altra entitat jurídica

D'acord amb el règim de transparència vigent a Catalunya, des de la nostra entitat volem proporcionar tota la informació que cal que sigui pública, per complir amb el deure de ser transparents que devem a la societat, com a receptors que som de fons públics. Som una entitat proveïdora de serveis, proporcionem una assistència pública que està concertada, segons cada servei, amb el departament corresponent de la Generalitat de Catalunya.

Per a complir la nostra missió: l'atenció a les persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars, seguim unes praxis i uns codis de bon govern que, a banda de l'obligatorietat de llei de Transparència, ens comprometen al treball des d'una perspectiva de transparència i honestedat en tots els aspectes que defineixen la nostra entitat.