10è DinAREMI amb exhibició d'acrobàcies sobre rodes

El dissabte passat dia 20 d’octubre, a la nostra residència AREMI es va celebrar la 10a edició del tradicional DINAREMI, una cita amb les famílies i amics de l’entitat que, convidats pels nois i noies que hi viuen, comparteixen una jornada festiva en què el dinar és l’excusa per gaudir d’una estona amb usuaris, professionals, membres de la junta directiva, amics i col·laboradors.

Aquest any el dinar tenia sorpresa, en acabar el cafè un espectacle d’acrobàcies de la mà del grup de motociclisme LLEIDES TEAM, va protagonitzar una sobretaula única i espectacular. Salts amb rampa i acrobàcies van embadalir a tots els participants del DINAREMI i també als veïns del barri que no van voler perdre’s l’espectacle.

El millor de tot: fer passar una estona única als nois i noies de la Residència. El Genís, la Juana, La Glòria, el Josep... van reflectir-ho amb un somriure que ho expressava tot.

el 25-10-2018