8a Cursa Solidària "En Marxa per la Paràlisis Cerebral"

8a Cursa Solidària

La Federació Catalana d'Entitats de Paràlisi Cerebral i etiologies similars (FEPCCAT) organitza, per vuitè any consecutiu, i amb el patrocini d'Ipsen Pharma, la cursa solidària "En marxa per la paràlisi cerebral". Aquesta cursa solidària recorrerà els carrers de Barcelona el proper diumenge 14 d'octubre, a partir de les 9:30 hores.

Es tracta d'una cursa oberta a tota la societat, que disposa de dos recorreguts: un recorregut de cinc quilòmetres, i un altre d'un quilòmetre. L'objectiu d'aquesta activitat solidària és fer un homenatge a totes les persones que, d'una manera o altra, conviuen amb la paràlisi cerebral i que dia rere dia lluiten per dur a terme una vida al més normalitzada possible. També es vol donar visibilitat i sensibilitzar a la societat de la realitat i de les capacitats de les persones.

Les inscripcions per participar a la marxa ja estan obertes, i es poden realitzar a les oficines del nostre centre. El donatiu per a participar-hi és de dos euros per als menors d'edat o persones amb algun tipus de discapacitat o mobilitat reduïda, i quatre euros per als majors d'edat o persones sense cap discapacitat reconeguda. Els diners recaptats per cada entitat, són per l'entitat i es revertiran en els projectes del nostre centre.

Més informació de la cursa a la pàgina "Tots en marxa"

el 04-09-2018