Agraïment davant un nou curs amb nous reptes

No podem parlar d’iniciar una nova etapa sense agrair de nou a  Creaciones Terés, La Caixa, al Lleida Esportiu, a Sic 24, a Bankia, a la UdL, a  Actel, a Intech3d, a l’Associació de Dones d’Alpicat, a la Fundación Alex, a Perruqueria  Oscar Dueso, a VQ Serveis, organismes i entitats de ponent… un sincer reconeixement a cada una de les persones que hi ha darrere d’aquestes empreses  i corporacions gestionant  les aportacions: tauletes tàctils, fruita, donacions en metàl·lic, sistemes de comunicació i seguretat, productes de desinfecció i neteja…  Gràcies sinceres per aquest suport inestimable que ha fet més suportable la greu situació que hem viscut i ens permet estar en aquest punt de partida vers un nou curs.

Molt especialment volem posar de manifest la tasca duta a terme pel fantàstic equip de professionals  de la Residència AREMI, treballar amb les circumstàncies que s’ha hagut de fer i cal seguir fent  per protegir les persones més vulnerables, té un mèrit immens.

Ara estem a les portes d’un nou curs. De fet al Centre Ocupacional ja s’ha iniciat des del dia 1 de setembre. Els professionals de l’entitat han treballat amb moltes ganes i amb molta il·lusió per recobrar la normalitat, una nova normalitat, però una situació que haurem de viure i anar-la assimilant a mesura que vagin produint-se els esdeveniments. Tots i totes les professionals tant de l’Escola com del Centre Ocupacional estan a punt per rebre els alumnes i les persones usuàries per començar amb més ganes que mai el Curs 2020 - 2021. Som-hi!!!

Tot aquesta feina no hauria estat possible sense un lideratge ferm, segur i coordinat que ha exercit incansablement  l’Equip Directiu de l’Entitat, un compromís que volem realçar i agrair públicament. Una veritable mostra de sacrifici i esperit de superació que ha permès garantir en tot moment la mateixa qualitat que ens caracteritza en l’atenció a les persones amb i per a les qui treballa l’entitat.

Gràcies, moltes gràcies a tots i totes per l’esforç i la il·lusió que encomaneu.

FELIÇ CURS 2020 - 2021

#ensensortirem