AREMI agraeix al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies,

Davant la pandèmia que patim al nostre país i amb el decret de l’Estat d’Alarma, reconeixem que l’Administració ha hagut de donar una resposta urgent a tot el col·lectiu de persones vulnerables. Necessàriament s’han adoptat mesures preses amb molta urgència, mesures basades amb informació que li hem anat proporcionant amb impaciència i molta confusió les entitats que estem a primera línia en l’atenció a les persones amb discapacitat de la nostra societat com és el cas de la nostra entitat.

AREMI, a través de la Federació FEPCCAT, va alertar de les mesures insuficients a què ens vinculaven a tot el col·lectiu. Avui és de justícia agrair i posar de manifest el compromís del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies que ha rectificat unes mesures que des de tot el sector es van trobar insuficients. En les declaracions d’ahir del Conseller d’Afers Socials Chakir el-Homrani “he signat una resolució que garanteix el 100% del pagament de tots els serveis socials i aplica mesures excepcionals d’organització i recursos humans perquè es pugui aprofitar tot el personal” es va visibilitzar i es va posar de manifest la voluntat del nostre Govern de no deixar ningú desatès en aquesta greu situació en què viu el nostre país.

Des d’AREMI també volem manifestar i agrair en aquest moment excepcional l’esforç de tots els nostres professionals en fer que la nostra tasca no pari, ans el contrari, més que mai han fet palès el seu compromís amb les persones per a les què treballa la nostra Associació. A tots i totes moltes gràcies per ser-hi.

el 27-03-2020