AREMI i les entitats del Tercer Sector davant el Coronavirus

L'entitat ha adoptat totes les mesures necessàries per garantir que les persones per i amb les que treballa estiguin en la màxima situació de confortabilitat.
Actualment el Centre d'Educació Especial i el Centre Ocupacional estan obligatòriament tancats per prescripció administrativa. Tanmateix, el personal dels serveis està duent a terme un seguiment sistematitzat a les famílies de les persones usuàries i molt especialment de les que viuen en situació de vulnerabilitat. També els hi dona pautes i els ofereix assessorament en diferents assumptes. Un compromís amb les persones inqüestionable i molt d'agrair.

La Residència AREMI no ha parat la seva activitat. S'han pres estrictes mesures de confinament evitant visites de familiars i endurint més encara les mesures de prevenció. S'han incrementat al màxim els protocols de seguretat per a aquesta situació. La Direcció i el personal del Servei, en una demostració de vocació i compromís encomiable, vetllen per a que les 42 persones que actualment hi resideixen, estiguin mínimament exposades a la propagació del coronavirus.

Ara bé, com totes les altres entitats del Tercer Sector i molt especialment les entitats que formem part de la Federació FEPCCAT ens adherim, compartim i alertem de l'estat de les nostres associacions i fem saber a l'opinió pública que la situació a la qual ens veiem abocades és insostenible i inadmissibles les mesures econòmiques ahir proposades amb relació als serveis de dia. Des d'aquí us deixem l'enllaç a la nota de premsa de la federació on s'explica amb claredat la situació.

Entre tots ens en sortirem. Força i ànims!

el 25-03-2020