BENVINGUDA 2022

Donem la benvinguda a l’any 2022 amb l’esperança que aquest any sigui veritablement millor que l’anterior. El Covid el vencerem entre tots. Amb compromís i responsabilitat. Amb fermesa i amb la convicció de què tots i cadascú de nosaltres en som part implicada.

Hem deixat l’any 2021 que ha estat un veritable malson Per al nostre sector. Normatives, protocols i mesures que hem hagut d’anar adoptant en el nostre ja complicat dia a dia per poder fer front a les successives onades que hem patit a llarg de l’any 2021. La primera línia en l’atenció a les persones amb Paràlisi Cerebral i pluridiscapacitat ha estat un repte a vèncer dia a dia.

Volem compartir amb vosaltres la tristesa per la pèrdua de persones molt estimades per l’entitat durant aquest període. Algunes a causa de la Covid i d’altres per diferents circumstàncies. En lamentem sincerament el traspàs.

Volem i necessitem que el 2022 sigui l’any de la recuperació de la normalitat. Necessitem poder restablir programes i activitats. Necessitem tornar a fer sortides, colònies, visites... Necessitem tornar a celebrar esdeveniments inclusius acompanyats de tots vosaltres com ho és la nostra Cursa. Necessitem tornar a gaudir amb les persones usuàries, les seves famílies i els professionals d’Aremi. Necessitem interactuar entre totes les persones que treballem amb i per les persones amb grans necessitats de suport.

Volem ser positius i optimistes i volem pensar que el 2022 serà un any d’inflexió per al nostre sector. Tots en som responsables i en podem ser protagonistes. Endavant amb aquesta il·lusió i si us plau fem tots i totes cas de les recomanacions. Cuidem-nos!

el 13-01-2022