CALENDARI SOLIDARI AREMI 2024

Hem presentat el nostre Calendari Solidari 2024 a l’Aula Magna de l’IEI sota la presidència del President de la Diputació de Lleida l'il.lm. Sr. Joan Talarn i la presidenta de l’entitat Sra. Ma Mercè Batlle acompanyats de la Sra. Maria Eugènia Puig-Gros directora dels serveis territorials de Drets Socials a Lleida i del Sr. José Crespín subdelegat del Govern a Lleida.

El Calendari d’aquest any és literalment una obra d’art. Ho és des de la primera pàgina perquè tot ell ha comptat amb la implicació de l’artista de l’artista Benjamí Tous que ens ha creat 13 quadres per una fotografia per cada més, i la de portada. Les fotografies han estat realitzades per voluntaris de l'Associació Amics de la Foto de Lleida sota la coordinació de l’amic Josep Maria Font.

El pintor Benjamí Tous ha creat 13 pintures que representen fruites i verdures de proximitat i que han servit per contextualitzar-les a diferents indrets com el mercat de Fleming o l’espai Sunka, passant per finques de famílies de persones de l’entitat i espais propis com una aula de l’escola AREMI o bé la cuina de la residència i el centre AREMI. Localitzacions on  voluntaris de l’Associació Amics de la Foto de Lleida han fotografiat persones usuàries d'AREMI amb els quadres.

Les empreses i persones que col·laboren econòmicament en fer possible l’edició del calendari permeten que el preu de venda de cada exemplar, 5 euros, suposi una donació integra per programes i activitats que es promouen des d’AREMI en benefici de tot el col·lectiu de persones que fan ús dels serveis de l’Associació.

El Calendari es pot comprar a:

• Centre AREMI. Carrer Mestre Tonet, s/n
  • Residència AREMI del carrer Garraf, 17 de Lleida
  • Oficina de Turisme de la Paeria, al carrer Major
  • Botiga RODAXIAL Corregidor Escofet, 47 Cantonada Comptes d'Urgell

Esperem que t'agradi tant com a nosaltres i el tinguis a un lloc ben visible perquè mes a mes recordis amb afecte que estem 365 dies a l'any donant suport i atenent a persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars.

Moltes gràcies!

el 01-12-2023