CONVENI AMB LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA | 2023

El conveni de col·laboració de la Diputació de Lleida suposa un suport molt important perquè possibilita l’activitat de les àrees de fisioteràpia i d’infermeria, destinades a l’atenció de les persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars que conformen una pluridiscapacitat i son ateses als serveis de l'Associació AREMI.

En base a aquest conveni, a l’Associació AREMI hem pogut contractar dues professionals per fer una atenció de fisioteràpia i d’infermeria continuada i freqüent. S'han aconseguit els objectius proposats: des de millorar l’ergonomia de les persones usuàries en les activitats de la vida diària, fins a prevenir l’aparició de noves deformitats de caràcter musculoesquelètic,  passant per relaxar la musculatura espàstica i/o minimitzar els efectes que provoca sobre la mobilitat funcional, pel que fa a la funció de la fisioterapeuta.

Respecte als objectius en relació a la infermera, s’han pogut prevenir malalties preservant l’estat de salut, s’han fet valoracions per una alimentació segura, naturalment s’han controlat medicacions, constants vitals, alteracions tissulars per nafres, crisis epilèptiques i s’han efectuat cures respiratòries freqüents.

Del fet de poder contractar aquestes dues professionals gràcies al conveni subscrit amb la Diputació de Lleida, n'extraiem una valoració general concloient que ha potenciat l’autonomia personal, ha millorat les capacitats físiques i ha proporcionat una bona atenció sanitària, afavorint el benestar físic de la persona, la millora assistencial i la seva qualitat de vida.

Moltes gràcies a les persones al capdavant de la Diputació de Lleida per estar al costat de col.lectius vulnerables com el nostre.

el 15-12-2023