DARRERS ESDEVENIMENTS A BENEFICI D'AREMI

Estem gaudint d'un principi d'any molt polífic en esdeveniments que diverses persones i entitats del territori organitzen a benefici d'AREMI. Ens agrada molt i ens il.lusiona que es promoguin accions en les quals, d'una banda ens permetin visibilitzar el col.lectiu per i amb qui treballem: les persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars de les terres de Ponent i d'altra banda, ens permeti obtenir un donatiu que reverteix directament en programes i activitats complementàries que oferim a les persones usuàries dels nostres serveis, amb la finalitat que gaudeixin del màxim ventall de possibilitats d'estimulació, oci i inclusió.

Les col.laboracions en les quals n'hem estat l'entitat destinatària en aquests primers mesos d'any han estat molt diverses: Vam començar participant en una carrossa de "Els Ben Parits" totalment inclusiva, que va desfilar el dia 20 de gener en els tres tombs de Lleida, en motiu de la festivitat de Sant Antoni  N'estem molt orgullosos perquè la nostra carrossa va obtenir el primer premi!!!

El 4 de febrer a Puigverd de Lleida, la seva Associació Esportiva Cultural AEC va promoure la Cursa de la Serra on també van tenir la sensibilitat de destinar una part de l'import de la inscripció per a la nostra entitat. Moltes gràcies per la inciativa esportiva i solidària!

Una proposta ben diferent va ser la que ens va preparar el Restaurant Caravista de Lleida el divendres 8 de març, organitzant un sopar de martidatge amb vins i caves de Pere Ventura. Extraordinària combinació a la qual va afegir-s'hi la subhasta d'una obra del pintor lleidatà Sullà. Els beneficis econòmics seran destinats a preparar un deliciós àpat per les persones de la Residència AREMI a qui el Xef Mateu Blanch es va comprometre a que el gaudíssin en una data per deffinir.

La darrera acció, i aquesta ja és una tradició, va tenir lloc el diumenge 10 de març: la formidable Marxa Senderista del Baix Segre de la Granja d'Escarp on es combina l'esport amb l'espectacularitat de la floració dels presseguers. Tot un poble que acull una proposta amb diferents opcions de recorregut, un d'ells, la ruta blanca, cent per cent accessible perquè les persones amb mobilitat reduïda i en cadira de rodes gaudeixin igualment de la jornada. Punt a part l'avituallament d'arribada on totes les persones inscrites degusten un reconfortant entrepà que voluntaris i voluntàries del poble preparen a la brasa, a la plaça del poble. A més a més, un euro de cada inscripció es destina a AREMI i a ASPROS a parts iguals.

És un molt bon indicador social la promoció d'activitats diverses, però que totes tenen el denominador comú de la solidaritat, la voluntat de sumar-se a una causa social, de vincular-se amb un col.lectiu vulnerable. Als seus organitzadors i promotors els en donem les gràcies, perquè veritablement aquesta sensibilitat posiciona els seus esdeveniments a un altre nivell.

el 12-03-2024