Qué estás buscant?

Dia Mundial de la Paràlisi Cerebral

Dia Mundial de la Paràlisi Cerebral

Dimecres, 4 d’octubre de 2107, AREMI s’uneix a la campanya “yomeatrevo” i “jomhiatreveixo” que la Confederación ASPACE i la Federació Catalana d’Entitats de Paràlisi Cerebral i Etiologies Similars (FEPCCAT) han posat en marxa per tractar d’eliminar els prejudicis que puguin existir en la comunicació entre persones amb Paràlisi Cerebral i les que no tenen discapacitat. Durant el matí del dimecres dia 4 d’octubre DIA MUNDIAL DE LA PARÀLISI CEREBRAL, a la seu de l’Associació, totes les persones tant professionals com usuaris d’AREMI, hem celebrat el nostre dia.

Unes paraules de la Presidenta de l’entitat Ma Mercè Batlle i Amorós han iniciat l’acte al pati del Centre on els usuaris i usuàries del Centre Ocupacional i els nens i nenes de l’Escola d’Educació Especial, han escoltat el que ha manifestat al voltant de la campanya que aquest any s’ha proposat: “aquest dia suposa una oportunitat per acostar el món de la Paràlisi Cerebral a totes les persones que tinguin ganes de conèixer aquesta realitat, la realitat de moltes persones”

Seguidament s’ha ballat la Flashmob  "Jo sóc com Tu", cedida enguany pel grup Canteca de Macao amb col·laboració amb el Projecte Santi de la Fundació El Maresme, aconseguint el punt àlgid de la celebració: ballar plegats una coreografia i posteriorment escoltar la lectura del Manifest de la mà de la Marta, la Minnie i l’Enric. Els tres nois del  Centre Ocupacional han reivindicat el seus drets recollits en la Declaració Universal dels Drets Humans i que sovint no es respecten i gairebé sempre es desconeixen (llegeix-lo)

No pot faltar en un dia així treure un element commemoratiu, en el nostre cas també és recaptatori de fons. La venda de la polsera del Dia Mundial per a la Paràlisi Cerebral, la d’AREMI, que ha presentat la Presidenta animant a que en fem difusió i la lluïm tot l’any. Tothom la podrà adquirir al nostre Centre o be a la Residència AREMI. Amb UN EURO s’ajuda a finançar programes i activitats pels nois i noies d’AREMI.

(Segui el següent enllaç per veure totes les imatges de l'acte)

Publicat
el 17-10-2017
comparteix...
Últimes notícies
Hem inaugurat oficialment les obres del passadís del Centre Ocupacional d'AREMI que hem volgut que coincidís amb el Dia Internacional de la Discapacitat, justament abans de sumar-nos a la lectura del manifest que hem redactat les entitats Llegir més
hem presentat oficialment el Calendari Solidari AREMI 2026 que aquest any parla del patrimoni industrial de Lleida, concretament relacionat amb el món de la impremta. Peces històriques que s’han conservat gràcies a l’impuls i la sensibilitat de Llegir més
Avui dijous, 9 d’octubre, a les 11 del matí, a la Plaça Paeria de Lleida, la nostra Associació ha commemorat el Dia Mundial de la Paràlisi Cerebral, que oficialment és el 6 d'octubre, amb la lectura d’un manifest reivindicatiu i una flashmob.Llegir més
Aquest és el cartell de l'acte commemoratiu de l'any 2025 del nostre Dia MundialLlegir més

El nostre Facebook

Visita el nostre Youtube