EL CALENDARI SOLIDARI 2022 DE L’ASSOCIACIÓ AREMI ÉS UN RECONEIXAMENT AL SECTOR DE LA RESTAURACIÓ

A l’Associació AREMI  hem preparant un calendari on els dotze mesos de l’any estan il·lustrats per una fotografia de persones usuàries de l’entitat amb responsables dels 12 restaurants de Lleida seleccionats. Els restaurants participants col·laboren també cedint una recepta que s’inclourà a cada pàgina del calendari

Esforç, constància i compromís són valors que comparteixen el sector de la restauració i AREMI. Valors que han estat crucials per superar els moments més durs de la pandèmia. Per això els hem demanat complicitat per al nostre Calendari 2022.  Hem seleccionat 12 restaurants de diversa tipologia i els hem convidat a participar en aquesta iniciativa que pretén, d’una banda visibilitzar el nostre col·lectiu de persones amb Paràlisi Cerebral i pluridiscapacitat, i de l’altra obtenir fons per finançar els programes i activitats que complementen l’atenció que proporciona AREMI a les persones usuàries ateses.

A cadascun dels 12 restaurants se li ha demanat una recepta senzilla que s’ha inclòs al mes que li correspon al calendari. Des de les xarxes socials s’animarà cada mes a que els instagramers cuinin la recepta i en pugin la foto a les xarxes socials.

Per finançar l’edició del calendari s’ha demanat suport a diferents empreses amigues de l’entitat. Els nostres espònsors han permès finançar totalment el cost de producció i edició del calendari, de manera que l’import de la venda de cada exemplar, pugui ser íntegre per poder destinar-lo a programes i activitats de l’entitat.

Es va fer la presentació oficial del calendari a la Diputació de Lleida. L’acte va ser presidit per l’Il·lm. president de la Diputació  i conduït per l’inigualable Sr.Postu, ens van acompanyar autoritats, amics, famílies i la premsa de Lleida se’n va fer ressò.

ELS RESTAURANTS QUE PROTAGONITZEN AQUESTA INICIATIVA SÓN:

• Restaurant Flash
  • Restaurant Caravista
  • Restaurant Xalet Suís
  • Restaurant Club Tennis Lleida
  • Restaurant Palau de Margalef
  • Restaurant Kaoma
  • Malena Restaurant
  • Tricicle Taverna
  • Restaurant Vucätica
  • La Huerta Restaurant
  • Restaurant Ferreruela
  • Bellera Restaurant

LES EMPRESES QUE HAN APOSTAT ECONÒMICAMENT  PER L’ACCIÓ SÓN:

Atlas Energia

Disanta Nutrició

Fruits de Ponent

Ilser Ilerda

Farmàcies Isanta

La Flor de Vimbodí

Lleidatana del Mediambient

MGS Assegurances

Nayox

Ortopèdia Rubio

Rehatrans

Sergio Rodríguez Clariana

SIC 24

VQ Neteja i Serveis Auxiliars

Vunkers

I la Sra. Rosina Guiró

Per saber on comprar-los?  973 264 644 i al 973 225 732 i als espais que anirem comunicant a través de les nostres xarxes socials.

VOLEM AGRAIR A TOTS ELS CO-PROTAGONISTES I ESPÒNSORS LA SEVA INBESTIMABLE COL.LABORACIÓ PER PODER TENIR AQUEST MAGNÍFIC CALENDARI SOLIDARI 2022

el 29-11-2021