EL CALENDARI SOLIDARI 2022 DE L’ASSOCIACIÓ AREMI ÉS UN RECONEIXEMENT AL SECTOR DE LA RESTAURACIÓ

• A l’Associació AREMI estem preparant un calendari on els dotze mesos estan il·lustrats per una fotografia amb persones usuàries de la nostra entitat, amb els cuiners o propietaris d'un restaurant de Lleida a la seva cuina o a la sala

• Els restaurants participants col·laboren també cedint una recepta que s’inclourà a cada pàgina del calendari

Ja hem començat a fer les sessions de fotografies pel Calendari Solidari 2022. Si en darreres ocasions havia demanat col·laboració d’entitats de Lleida, aquest cop, en reconeixement de l’època complicadíssima que ha passat el sector, s’ha triat el món de la restauració de Lleida.

12 restaurants de diversa tipologia han estat convidats a participar en aquesta iniciativa que pretén, d’una banda visibilitzar el col·lectiu de persones amb Paràlisi Cerebral i Pluridiscapacitat, i de l’altra obtenir fons per a finançar els programes i activitats que complementen l’atenció que proporciona l’entitat a més de 100 persones usuàries.

A cadascun dels 12 restaurants se li ha demanat una recepta senzilla que s’inclourà al mes que li correspongui. Des de les xarxes socials s’animarà a que els instagramers cuinin la recepta i en pugin la foto a les xarxes socials.

Per finançar l’edició del calendari es demana suport a diferents empreses que ja han col·laborat en edicions anteriors i a empreses vinculades al sector de la restauració, de manera que l’import de la venda del calendari sigui net per a l’entitat.

A partir d’ara ja es pot fer comanda de calendaris al 973 264 644. Des de la darrera setmana d'octubre els calendaris es podran adquirir directament a les oficines de l’Associació AREMI i a la Residència AREMI, a més de diferents punts de venda que us concretarem més endavant.

ELS RESTAURANTS QUE PARTICIPEN EN AQUESTA INICIATIVA SÓN:

• Creperia Flash
  • Kaoma
  • Bellera
  • Caravista
  • Malena
  • Taberna el Tricicle
  • Vucatica
  • Palau de Margalef
  • Restaurant Club Tennis Lleida
  • Ferreruela
  • Xalet Suis
  • La Huerta

A tots ells els donem efusivament les gràcies!!

el 08-06-2021