EL Club Tennis Lleida s'omple de solidaritat amb AREMI

El Club Tennis Lleida es va omplir dissabte passat, 16 de juny, de solidaritat amb motiu de Torneig Tennis AREMI, una jornada que enguany complia el seu tercer aniversari i que un cop més ha demostrat que va camí d’esdevenir tota una tradició.

La cita és fruit de la unió d’esforços entre l’Associació AREMI, el Club Tennis Lleida i la Federació Catalana de Tennis a Lleida. Sota el lema ‘Fes-li un Match Point a la paràlisi cerebral’, l’activitat ha començat al matí amb un torneig familiar entre pares i mares i fills i filles en el que han participat 15 parelles en representació de diferents clubs de Lleida. En acabar, s’ha dut a terme la presentació oficial de la Selecció Lleidatana de Tennis, un dels projectes més emblemàtics de la Representació Territorial que el pròxim mes d’octubre entrenarà i jugarà a l’Acadèmia de Rafa Nadal a Manacor.

A la tarda ha arribat l’hora per a l’acte central, el torneig de dobles, que ha comptat amb la participació de 16 parelles i l’organització del director esportiu del CT Lleida, Ramon Melé. Entre altres, hi han estat presents jugadors com Jordi Arrese, plata als Jocs Olímpics de Barcelona’92 i que l’any passat ja va ser present a Lleida a la segona edició del torneig, Jordi Bardou i Martí Valentí. També han jugat el president del CT Lleida, José Luis Solans, i el president de la Federació Catalana de Tennis, Jordi Tamayo, el representant d’Esports de la Generalitat, Joan Segura, o el diputat Paco Cerdà. L’acte de lliurament de premis ha donat pas a un sopar que ha tingut com a escenari els jardins del club.

Però pel damunt dels resultats, la jornada ha cobert amb el que era el seu gran objectiu, que no era altre que recollir fons per al centre AREMI, que any rere any, i gràcies a les aportacions d’aquest torneig i a actuacions com la que promou el programa Agenda 21 de l'Ajuntament de Lleida, pot anar incorporant nous elements al seu centre. De fet, i aprofitant la presentació del torneig, el passat dimecres es va inaugurar l'ampliació del jardí sensorial i del nou gronxador del pati del centre.

Al Flickr d'AREMI, clicant AQUÍ, trobareu més imatges d'aquesta jornada esportiva i solidària.

Gràcies a tots per la vostra col·laboració!!

el 19-06-2018