El Grupo Social ONCE premia la tasca d'AREMI

Aquests premis que concedeix ONCE Catalunya tenen la finalitat de reconèixer i premiar les persones, entitats, projectes i mitjans de comunicació que  desenvolupen una tasca solidària al seu entorn i promouen la inclusió social de tots els ciutadans. Els premiats destaquen per la seva sensibilitat social, per la seva trajectòria i per la seva dedicació per aconseguir una societat més inclusiva i igualitària per a totes les persones.

La presidenta de l’entitat Ma Mercè Batlle va rebre l’obra  escultòrica “Solidaris” en un acte que va tenir lloc a l’Auditori ONCE Catalunya. Els altres premiats als quals volem felicitar des d’aquí són: TV3 en la categoria de mitjans de comunicació pel reportatge “viure amb sordceguesa amb 12 anys”.A Enric Morist com a Persona Física per la seva tasca al capdavant de Creu Roja Catalunya. En la categoria Empresa a Saura Cooperativa i com a Administració Pública a l’Ajuntament de Castellfollit de la Roca.

“Aquests premis reconeixen la solidaritat catalana, la qual rebem cada dia i ens permet realitzar la nostra tasca social.  Brindem visibilitat a persones i a iniciatives, massa sovint, invisibles. Ens agradaria que tothom conegués les seves lluites i les seves superacions quotidianes perquè s’ho mereixen. Realitzen una tasca diària, callada i tenaç i demostren que amb esforç i constància hi ha realitats que es poden canviar.” Assegurava el president dels Premis Solidaris ONCE Catalunya i també President del Consell Territorial de ONCE Catalunya David Bernardo.

Des d’AREMI agraïm  aquest reconeixement que compartim  amb totes les persones usuàries dels nostres centres, amb el gran equip de professionals, amb les famílies i amb totes les empreses i particulars  que ens ajuden a aconseguir els nostres objectius. Gràcies a tots ells i al GRUP SOCIAL ONCE per aquest reconeixement.

el 09-01-2020