El programa ‘Red Solidaria’ de BANKIA dona suport a AREMI amb una aportació de 5.000 euros

El programa  ‘Red Solidaria’ de BANKIA dona suport a AREMI amb una aportació de 5.000 euros

Els diners que hem rebut han estat destinats a cofinançar el magatzem de material de suport per poder potenciar el nostre BANC DE RECURSOS. Un servei d’AREMI que té la finalitat d’aportar tots els coneixements dels professionals de l’entitat a la societat lleidatana. Suport, assessorament, seguiment i servei de préstec és el ventall d’opcions que ofereix aquest recurs de l’Associació AREMI.

L’objectiu que es va exposar a BANKIA era “...tenir a l’abast i en condicions el material ortopèdic: bipedestadors, cadires de rodes, motlles… que els alumnes i usuaris van deixant de fer-ne ús a mesura que es fan grans o ja no els necessiten” en paraules del director del Centre d’Educació Miquel Gatell, qui afegeix “...ens calien fons per poder fer les millores necessàries que garantissin una bona conservació i emmagatzematge de tots aquests productes”.

Ara el material està a l’abast de nous usuaris, nens, nenes i joves amb necessitats molt específiques, usuaris o no dels serveis d’AREMI, de manera que les seves famílies ho puguin provar i utilitzar i no hagin d’assumir el cost de comprar-ho sense haver-ne comprovat la idoneïtat. A AREMI creiem en l’economia circular, creiem en les xarxes de suport i coneixement i volem posar-nos al costat de nous pares i mares convençuts que els podem orientar i ajudar.

El personal de BANKIA aconseguint els seus objectius empresarials hi ha sumat aquest plus de solidaritat i compromís social. Els ho agraïm i els encoratgem a seguir amb aquest gran projecte“Red Solidaria” per a la seva comunitat més propera. Solidaritat Kilòmetre zero! Gràcies!

el 17-12-2020