El programa ‘Red Solidaria’ de BANKIA dona suport a AREMI amb una aportació de 5.000 euros

El programa  ‘Red Solidaria’ de BANKIA dona suport a AREMI amb una aportació de 5.000 euros

Els diners que hem rebut han estat destinats a cofinançar, juntament amb els fons concedits per 0,7 de l’IRPF, el magatzem de material de suport per poder potenciar el nostre BANC DE RECURSOS. Un servei d’AREMI que té la finalitat d’aportar tots els coneixements dels professionals de l’entitat a la societat lleidatana. Suport, assessorament, seguiment i servei de préstec és el ventall d’opcions que ofereix aquest recurs de l’Associació AREMI.

L’objectiu que es va exposar a BANKIA era “...tenir a l’abast i en condicions el material ortopèdic: bipedestadors, cadires de rodes, motlles… que els alumnes i usuaris van deixant de fer-ne ús a mesura que es fan grans o ja no els necessiten” en paraules del director del Centre d’Educació Miquel Gatell, qui afegeix “...ens calien fons per poder fer les millores necessàries que garantissin una bona conservació i emmagatzematge de tots aquests productes”.

Ara el material està a l’abast de nous usuaris, nens, nenes i joves amb necessitats molt específiques, usuaris o no dels serveis d’AREMI, de manera que les seves famílies ho puguin provar i utilitzar i no hagin d’assumir el cost de comprar-ho sense haver-ne comprovat la idoneïtat. A AREMI creiem en l’economia circular, creiem en les xarxes de suport i coneixement i volem posar-nos al costat de nous pares i mares convençuts que els podem orientar i ajudar.

El personal de BANKIA aconseguint els seus objectius empresarials hi ha sumat aquest plus de solidaritat i compromís social. Els ho agraïm i els encoratgem a seguir amb aquest gran projecte“Red Solidaria” per a la seva comunitat més propera. Solidaritat Kilòmetre zero! Gràcies!

el 17-12-2020