EQUIPAMENT RENOVAT GRÀCIES A LA FUNDACIÓN ONCE

Per treballar correctament, fer les mobilitzacions, per complir amb la programació que fan els nostres serveis, cal renovar, cada cert temps, l’equipament. És un material que per les característiques de les nostres persones usuàries acusa molt el desgast per ús.

Hem d’agrair un any més la magnífica ajuda de la Fundación ONCE, una entitat extraordinària tant amb les seves persones usuàries, com per altres entitats amb les quals comparteix missió: treballar amb i per persones amb discapacitat.

Per part d’ells hem rebut una dotació econòmica que ens permetrà comprar equipament divers d’ajudes tècniques, per facilitar la mobilització de les persones que atenem a l’Associació. També podrem comprar uns armaris on poder organitzar i guardar els materials que es fan servir per acomplir les activitats diàries pròpies de l’assistència a les nostres persones usuàries.

Amb l’ajuda de la Fundación ONCE, hem pogut comprar:

1 grua Birdie

2 taules de reconeixement i manipulació amb porta rotllos

2 armaris

Un equipament que pels nostres professionals els és imprescindible per les característiques de les persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars.

Agraïm públicament, un any més, el suport dels companys de la Fundación ONCE

.............................

Para trabajar correctamente, realizar las mobilizaciones para cumplir con la programación que se realiza en nuestros servicios, conviene renovar, cada cierto tiempo, el equipamiento. Es un material que para las características de nuestras personas usuarias se deteriora por el propio uso.

Debemos agradecer un año más la magnífica ayuda de la Fundación ONCE, una entidtat extraordinaria tanto con sus personas usuarias, como para otras entidades con las cuales comparte misión: trabajar con y para las personas con discapacidad.

Por parte de ellos hemos recibido una dotación económica que nos va a permitir comprar euipación diversa de ayudas técnicas, para facilitar la mobilización de las personas que atendemos en la Asociación. También nos permitirá comprar unos armarios dónde poder organizar y guardar los materiales que se usan par cumplir con las actividades diarias, propias de la asistencia a nuestras personas usuarias.

Con la ayuda de la Fundación ONCE, hemos podido comprar:

1 grúa Birdie

2 mesas de reconocimiento y manipulación con portarollos

2 armarios

Un equipamento que a nuestros profesionales les resulta imprescindible por las características de las personas con Parálisis Cerebral y discapacidades similares.

Agradecemos públicamente, un año más, el apoyo de los compañeros de la Fundación ONCE

el 23-12-2022