"Fes -li un Match Point a la Paràlisi Cerebral" 2019

El dissabte 26 d’octubre a les 16 hores es van trobar jugadors de diferents clubs tant de Lleida com d’altres ciutats, per gaudir d’una jornada molt especial. En un ambient amistós i festiu els 40 tenistes van jugar la modalitat de dobles. Cal fer menció especial a les jugadores, ha estat la primera ocasió en què s’han animat a participar convertint d’aquesta manera el torneig en dobles mixt.

Gràcies als espònsors, les empreses que hi han col·laborat, els amics de l’entitat, les famílies i les mateixes persones usuàries, vam gaudir d’una magnífica tarda en què la solidaritat i l’esport es van unir per brindar el seu suport a la tasca incansable i entusiasta que desenvolupa l’Associació AREMI des de fa més de 40 anys.

Un cop acabat el torneig va tenir lloc l’entrega de premis precedit d’una il·lustrativa exposició sobre el món de les persones amb Paràlisi Cerebral amb la finalitat que els participants i els presents coneguessin la causa per a la qual havien participat.

La Presidenta de la nostra entitat Ma Mercè Batlle va agrair l’esforç de tots i molt especialment va apel·lar a la sensibilitat del Sr. José Luís Solans President del Club Tennis Lleida pel gran suport que gràcies a ell ofereix any rere any el Club que acull la cita tenística.

Els finalistes i els campions es van endur regals proporcionats pels nostres patrocinadors i tots els participants van rebre un record de la jornada que havien realitzat les persones usuàries de la Sala D’Art del Centre Ocupacional.

Volem fer un agraïment públic i molt especial a les empreses que han donat suport a aquest esdeveniment ja tradicional i consolidat al calendari esportiu de Lleida: CLUB TENNIS LLEIDA, FEDERACIÓ CATALANA DE TENNIS, BBVA, NAYOX, McDONALD’S, CONSTRUCCIONES PALLAS, PLUS FESC, COCA COLA, SIC 24 i MOS DE TROS

el 07-11-2019