FES-LI UN MATCH-POINT A LA PARÀLISI CEREBRAL. Quan l’esport mostra la seva cara més solidària

El dissabte, 24 de setembre a les instal.lacions del Club Tennis Lleida, va tenir lloc el 5è Torneig de Tennis Aremi. Un esdeveniment que s’organitza conjuntament amb el Club Tennis Lleida per recaptar fons per la nostra Fundació.

El torneig se celebra amb la modalitat de dobles, el club cedeix per a l’ocasió 10 pistes, per tant el certamen esportiu es tanca en arribar a les 20 parelles. Els 40 jugadors i jugadores van gaudir d’una tarda esplèndida, esport i solidaritat sempre és un bon binomi. Els diners que van aportar els patrocinadors i els tennistes amb la seva inscripció es destinaran íntegrament a la compra d’una nova furgoneta adaptada, per a poder fer sortides i activitats complementàries. Una d’elles serà anar a gaudir de la invitació que ens ha fet el Reial Club de Tennis Barcelona per veure el 70è Trofeu Conde de Godó.

La tarda va començar amb els partits eliminatoris fins que a les 19h es va jugar la final que van guanyar Eusebi Alcaine i Alejandro Garcia. A tots els inscrits i inscrites se’ls va donar el polo oficial del 5è Torneig, un disseny fruit de la col·laboració amb la dissenyadora Maria Blanch Santacana. També van tenir una bossa plena de material cedit pels patrocinadors i finalment, en agraïment a la participació, van endur-se un regal realitzat per nois i noies de la Residència AREMI.

Abans dels parlaments de les autoritats presents, es van projectar dos vídeos per a que tothom conegués aspectes de la vida de les persones amb Paràlisi Cerebral. Seguidament vam passar al sorteig de regals: Tous, Allianz, Jamones la Joya i Cub de Tennis Barcelona és van sumar a l’esdeveniment, regalant-nos articles i entrades per poder fer el sorteig, pel qual els assistents van comprar molts números que van acabar d’arrodonir la recaptació obtinguda.

Com a colofó a la jornada esportiva, l’empresa AMARA  fer un show cooking amb productes de proteïna vegetal que es van oferir a tots els assistents.

Agraïm sincerament als membres de junta directiva del Club, al seu president i molt especialment a en Ramón Melé, el seu cap esportiu, totes les gestions, recolzament i suport per a poder organitzar aquest esdeveniment al seu Club. Moltes gràcies també a tots els jugadors i jugadores, a les empreses, moltes repetidores, que van apostar pel Torneig i a totes les persones que ens van acompanyar. EN NOM DE TOTS NOSALTRES. MOLTES GRÀCIES!

el 11-10-2022