FISIOTERÀPIA I INFERMERIA PER A LES PERSONES USUÀRIES DE L’ASSOCIACIÓ AREMI

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn i la presidenta de l’Associació AREMI, Ma Mercè Batlle, han signat un conveni que recull les condicions per a que les persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars que reben suport en diferents serveis de la nostra entitat, puguin gaudir d’unes hores setmanals de fisioteràpia. S’ha pogut comptar amb una professional que ha realitzat sessions individuals en les quals ha aplicat un conjunt de mètodes i actuacions tècniques, amb l'objectiu de mantenir el control i el confort postural.

La finalitat és evitar que augmentin les deformitats, les alteracions del to muscular del moviment i de la postura, per tant, la fisioteràpia és imprescindible per a que les persones del col·lectiu amb i per al que treballem, gaudeixin de la màxima autonomia i qualitat de vida.

El conveni també contempla el suport d'infermeria. Fomentar bons hàbits, tenir cura de la salut i poder comptar amb un referent sanitari, són també imprescindibles pel benestar de les persones amb pluridiscapacitat. Disposar d'una professional d'aquest àmbit, tenint en compte la fragilitat de salut afegida a la discapacitat que ténen les persones usuàries de l'Associació AREMI, és possible gràcies a un conveni molt sensible amb aquestes necessitats.

Tenir cura de totes les persones del territori és la voluntat de la Diputació i el conveni signat amb nosaltres n’és una mostra. Moltes gràcies!

el 14-02-2022