Qué estás buscant?

FUNDACIÓ AREMI: El Projecte RESPIR

FUNDACIÓ AREMI: El Projecte RESPIR

En Javi  és un dels nois que gaudeixen del projecte Respir, la imatge recull un moment de la sessió d’estimulació sensorial que forma part de l’oferta d’aquest projecte. El Javi i els seus companys i companyes tenen a la seva disposició una graella d’activitats d’oci i complementàries a les terapèutiques, que habitualment reben al respectiu servei AREMI.

Jugar amb els amics, gaudir plegats d’una sessió de cinema, fer treballs manuals... un ampli ventall d’activitats adaptades a les necessitats de cada persona usuària del programa Respir. Un espai on es potencien les capacitats de cada noi i noia que en fa ús, a la vegada que es potencia la integració relacional dels nens i nois amb l’entorn més proper.

Aquest temps dedicat a gaudir del programa Respir el cuidador o cuidadora habitual pot disposar d’un temps lliure amb la confiança de saber que el seu familiar està fent unes activitats d’oci enriquidores i divertides juntament amb els seus companys.

Publicat
el 22-11-2018
comparteix...
Últimes notícies
Avui dijous, 9 d’octubre, a les 11 del matí, a la Plaça Paeria de Lleida, la nostra Associació ha commemorat el Dia Mundial de la Paràlisi Cerebral, que oficialment és el 6 d'octubre, amb la lectura d’un manifest reivindicatiu i una flashmob.Llegir més
Aquest és el cartell de l'acte commemoratiu de l'any 2025 del nostre Dia MundialLlegir més
El dissabte, 20 de setembre, la Fundació AREMI ha celebrat la 8a edició del Torneig de Tennis Solidari a les instal·lacions del Club Tennis Lleida, un esdeveniment que ja s’ha convertit en una cita ineludible dins del calendari esportiu de la ciutat.Llegir més
A la Residència AREMI comencem el curs amb molta força i emoció: iniciem les sessions de mototeràpia! Gràcies a la complicitat d’un grup de motards entusiastes, viurem una experiència única que farà vibrar a tothomLlegir més

El nostre Facebook

Visita el nostre Youtube