FUNDACIÓ AREMI: El Projecte RESPIR

En Javi  és un dels nois que gaudeixen del projecte Respir, la imatge recull un moment de la sessió d’estimulació sensorial que forma part de l’oferta d’aquest projecte. El Javi i els seus companys i companyes tenen a la seva disposició una graella d’activitats d’oci i complementàries a les terapèutiques, que habitualment reben al respectiu servei AREMI.

Jugar amb els amics, gaudir plegats d’una sessió de cinema, fer treballs manuals... un ampli ventall d’activitats adaptades a les necessitats de cada persona usuària del programa Respir. Un espai on es potencien les capacitats de cada noi i noia que en fa ús, a la vegada que es potencia la integració relacional dels nens i nois amb l’entorn més proper.

Aquest temps dedicat a gaudir del programa Respir el cuidador o cuidadora habitual pot disposar d’un temps lliure amb la confiança de saber que el seu familiar està fent unes activitats d’oci enriquidores i divertides juntament amb els seus companys.

el 22-11-2018