HEM CELEBRAT LA 39a EDICIÓ DE LA CURSA DE LA PARÀLISI CEREBRAL BALÀFIA-AREMI

Ha estat diferent, però la Cursa s’ha celebrat; virtualment, en format híbrid, testimonialment… però un any més hem pogut visibilitzar el nostre col·lectiu a través de l’esport. És un dels reptes de la Cursa, normalitzar la vida de les persones amb Paràlisi Cerebral i pluridiscapacitat. Per elles, les entitats organitzadores convoquem aquest esdeveniment tan extraordinari que uneix esport, inclusió i solidaritat.

L’Associació de Veïns de Balàfia i la Fundació Privada AREMI amb la col·laboració d’EKKE, vam sumar-nos a la proposta d’Iter5 incloent-nos a la Lliga de Ponent Híbrida “consistent en aglutinar totes les curses independentment de les circumstàncies generals o particulars de cadascuna, i amb independència també que les curses es puguin celebrar en format presencial o virtual...” com defineix Iter5 aquesta Lliga.

Des de les entitats impulsores vam proposar també fer una acció a les xarxes convidant que qui volgués es fes una foto amb alguna samarreta d’edicions anteriors, la pugés a xarxes amb el hastag #CursaPCBalafiaAremi, i ens etiquetés. Qui no hagués participat en anteriors edicions i per tant no tingués samarreta, se’l convidava a enviar-nos un missatge positiu, encoratjador, optimista de suport a la Cursa.

Paral·lelament es va crear un repte a la plataforma de Crowdfunding “Mi grano de arena” per qui volgués donar suport econòmic directament. Cal dir que el protagonista de la campanya, a qui agraïm sincerament la col·laboració, és un noi que acudeix diàriament al Centre Ocupacional Aremi i és un atleta amb una història extraordinària de superació.

Aprofitem aquest escrit per agrair, com també ho vam fer a les xarxes, la participació de les diferents persones, entitats, autoritats i espònsors que s’hi van sumar.

Des d’avui posem la vista ja a la 40a cursa de la Paràlisi Cerebral Balàfia-Aremi que esperem i confiem en que la puguem celebrar presencialment!

el 29-04-2021