Hem iniciat el Curs 2023/24

Pels professionals de l’Associació AREMI cada setembre és especial, ens retrobem després de les vacances amb sinceres abraçades i mostres d’afecte que fan palesa l’alegria de veure les persones amb qui compartim missió. Una tasca que cadascú desenvolupa sota la perspectiva d’uns valors que li donen a la nostra feina el més encomiable dels sentits:  El treball al costat de les persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars.

Tant els professionals de l’Associació com els de la Fundació AREMI som conscients del valor de la nostra feina i del canvi social que comporta la defensa dels drets de les persones. De totes les persones. Independentment de les seves capacitats.

Hem tancat el Curs 2022/23 amb els objectius aconseguits, d’una banda hem seguit donant una atenció de molta qualitat als nens, adolescents i adults usuaris i usuàries de l’entitat, incorporant nous programes i accions. De l’altra, fer possible la finalitat que ens vam proposar a inici de curs com a objectiu que marcaria les nostres campanyes de visibilització i captació de fons: una furgoneta nova.

El vehicle no ha estat possible comprar-lo, el pressupost superava amb escreix els diners aconseguits, però sí que aquests fons, a més a més de l’aposta d’una entitat bancària, han permès fer un exhaustiu reestiling: substitució d’elements en mal estat, xapa, pintura, tapisseries, amortidors, rampa elevadora… així ens ho van aconsellar els professionals mecànics a l’avaluar  el motor i considerar que estava  en unes condicions més que suficients com per assegurar una durabilitat prou bona. Amb aquest diagnosi es va decidir no substituir-la.

Per resumir-ho, les adequacions les podíem assumir, la compra nova, no. 20.000 euros enfront  65.000. Parlant en termes molt, molt aproximats.

Per aquest curs tenim un nou projecte, ens agradaria equipar la Residència AREMI amb una sala d’hidroteràpia per poder fer unes sessions especifiques. Us n’informarem més endavant!

el 15-09-2023