I després de les vacances...

Pocs dies després de començar el curs, el grup d'Autogestors d'AREMI ens hem ficat de nou a la feina amb les conclusions referents al tema que estem treballant conjuntament amb la Confederación ASPACE, referent a la "Sexualitat - Intimitat".

El mes de juliol ens va servir (per als que encara estàvem treballant...) per plantejar el tema, ficar-lo sobre la taula, parlar-lo, debatre'l i posteriorment poder arribar a unes conclusions grupals, com també treballar les diferents fitxes individuals proposades. El mes de juliol doncs, va donar molt de fruit.

De nou reunits, hem refrescat el tema i lligat alguns punts que encara teníem... la sessió d'avui ens ha aportat molta motivació per poder reprendre el tema. Parlar del tema ens ajuda a pensar  en el nostre propi dia a dia, el que fem i deixem de fer en la nostra intimitat, i sobretot com la vivim (no sols nosaltres, sinó també tots els nostres companys...). Veiem que en tota això, com en la majoria de coses de la nostra vida, no sols estem implicats nosaltres mateixos, sinó que tant els professionals i els familiars, com també gent dels nostre entorn més pròxim també tenen molt a dir i fer...

Ens ajudes?

el 05-09-2018